КОНТАКТ

Предстоящи отпуски 25 август- 9 септември. Запитвания по мейл ще получават отговор извън този период.

Запазване на час в медицински център Lege Artis Стара Загора
телефон: 0887 077 307 или в тази форма.

За въпроси директно към д-р Пенев използвайте:
е-мейл: pacypenev@gmail.com

Адрес:

Lege Artis Стара Загора

Стара Загора 6003
Ул. „Цар Калоян“ 18 – партер

Работно време:

Понеделник – Петък: 10:00 – 18:00ч.
Събота : 10:00 – 18:00ч.
Неделя: почивен ден.

+359 88 70 77 307, +359 42 601 206, +359 42 601 621

E-mail: legeartisbg1999@gmail.com

Как да направя онлайн консултация?

Консултацията е бърз и лесен начин да получите професионално мнение за кожен проблем. Тя може да ви насочи към клиничната диагноза и/или да ви даде информация какви изследвания са необходими с цел диагностично изясняване. Консултацията не е преглед, не може да замести преглед при специалист и не коментира лечение. За да направите онлайн консултация за конкретен кожен проблем, изпратете снимки и отговорете на въпросите отдолу на е- мейл pacypenev@gmail.com

Ако имате запитване което не касае кожно заболяване, може директно да пишете на pacypenev@gmail.com , като игнорирате въпросника долу.

Направете качествени снимки на проблемното място – да бъдат на фокус, добре осветени, да има близък и по – общ кадър, да са с пълна резолюция.
Отговорете кратко на следните въпроси, по реда по който са зададени.
1. На каква възраст и какъв пол е пациента.
2. Боледува ли от други заболявания и/или прекал ли е досега по- тежки такива; какви и кога ?
3. Приема ли редовно някакви медикаменти, какви ? Приемал ли е някакви медикаменти месец преди появата на настоящите оплаквния ?
4. От колко време са настоящите оплаквания ?
5. Какво забелязахте първо ? Как се развиха оплакванията в последствие ?
6. Има ли съреж и/или болка ?
7. Какво лечение предприехте до сега? Имаше ли ефект от последното ?
8. Направени ли са някакви изследвания свързани с кожните оплаквания ? Какви ? Правени ли са скоро кръвни изследвания по друг повод ?
9. Някой в рода на пациента /баща, майка, баба, дядо/ имал ли е хронично кожно заболяване ?

Д-р Пенев запазва правото да публикува медицинската информация – снимки и кратък текст от онлайн запитванията като се запазва пълната анонимност на пациента. Нито лични данни, нито снимки в които може да бъде разпознато лицето ще бъдат публикувани.