КОНТАКТ

От февруари 2019 Д-р Пенев работи извън територията на България.

е-мейл: pacypenev@gmail.com

Как да направя онлайн консултация?

Консултацията е бърз и лесен начин да получите професионално мнение за кожен проблем. Тя може да ви насочи към клиничната диагноза и/или да ви даде информация какви изследвания са необходими с цел диагностично изясняване. Консултацията не е преглед, не може да замести преглед при специалист и не коментира лечение. За да направите онлайн консултация за конкретен кожен проблем, изпратете снимки и отговорете на въпросите отдолу на е- мейл pacypenev@gmail.com

Ако имате запитване което не касае кожно заболяване, може директно да пишете на pacypenev@gmail.com , като игнорирате въпросника долу.

Направете качествени снимки на проблемното място – да бъдат на фокус, добре осветени, да има близък и по – общ кадър, да са с пълна резолюция.
Отговорете кратко на следните въпроси, по реда по който са зададени.
1. На каква възраст и какъв пол е пациента.
2. Боледува ли от други заболявания и/или прекал ли е досега по- тежки такива; какви и кога ?
3. Приема ли редовно някакви медикаменти, какви ? Приемал ли е някакви медикаменти месец преди появата на настоящите оплаквния ?
4. От колко време са настоящите оплаквания ?
5. Какво забелязахте първо ? Как се развиха оплакванията в последствие ?
6. Има ли съреж и/или болка ?
7. Какво лечение предприехте до сега? Имаше ли ефект от последното ?
8. Направени ли са някакви изследвания свързани с кожните оплаквания ? Какви ? Правени ли са скоро кръвни изследвания по друг повод ?
9. Някой в рода на пациента /баща, майка, баба, дядо/ имал ли е хронично кожно заболяване ?

Д-р Пенев запазва правото да публикува медицинската информация – снимки и кратък текст от онлайн запитванията като се запазва пълната анонимност на пациента. Нито лични данни, нито снимки в които може да бъде разпознато лицето ще бъдат публикувани.